środa, 6 lutego 2013

Inspiracje


Jest taka fajna stronka w sieci, która prezentuje gustownie, kreatywnie, artystycznie urządzone wnętrza domów mieszkalnych. Są to fotografie kuchni, łazienek, pokoi. Niektóre luksusowe, pełne przepychu, inne ascetyczne, surowe, ale także pełne uroku i wręcz magii. Z wielką przyjemnością lubię oglądać te obrazki, delektować się nimi i czerpać z nich inspiracje.

Mam nadzieję, że pewnego dnia uda mi się wyremontować moją kuchnię wg moich marzeń.
Czekam na ten dzień już 10 lat :) Póki co, oglądam te obrazki i podlegam rosnącej inspiracji :)
Niektóre z tych zdjęć dodają otuchy, bo przedstawiają pomieszczenia urządzone bez nadmiernych kosztów – po prostu umiejętnie dobrane sprzęty i dodatki, które tworzą klimat – w niekoniecznie wykafelkowanej i wyszpachlowanej na gładko kuchni czy sypialni. Gdzieniegdzie właśnie surowe ściany pokazują i wręcz eksponują stare cegły lub kamienie. W związku z tym, postanowiłam, że zrobię coś z moją kuchnią, by mi się w niej przyjemniej przebywało. Tym bardziej, że spędzam w niej dużo czasu – gotuję, zmywam, smażę konfitury, sosy i zupy do przetworów, wyrabiam sery twarogowe, a także wysiewam warzywa w doniczkach i pojemnikach no i oczywiście palę w piecu umiejętnie, by było ciepło w całym domku :)

Wczoraj wymieniłam parę przepalonych żarówek w kuchni i korytarzu, umyłam kinkiety. Zrobiło się ciut jaśniej. Wcześniej zmyłam witrynki na których ustawiłam moje rośliny domowe by zdobiły kuchnię i by się ogrzały w jej cieple, bo kuchnia w moim domu to najcieplejsze pomieszczenie :) Wykąpałam wszystkie rośliny, dobrze podlałam je ogrzaną wodą ze strumienia (bo ma mikroelementy i sole mineralne, jest miękka i najbardziej odpowiednia do podlewania roślin). Zmyłam już naczynia, a teraz zmywam słoiki przyniesione z piwnicy. Powoli robi się przestronniej w kuchni obecnie zastawionej zastępami doniczek, słoików i różnych plastików.

Link do strony z inspirującymi fotkami wnętrz domów:
http://www.facebook.com/WithaView

Brak komentarzy: